Homo Erasmus

Παρασκευή, Νοεμβρίου 25, 2005

Η erasmoιστορία μου: Μεταμορφώσεις...

Θα ακολουθήσουν και άλλες τέτοιου είδους φωτογραφίες, καθώς έχω βγάλει αρκετές...

Mustasaari church - Vanha Vaasa
Τρεις διαφορετικοί μήνες, τρεις διαφορετικές εποχές.

To δημαρχείο Mustasaari ήταν μια από τα 3 κτίρια της παλιάς Vaasa που σώθηκαν από την μεγάλη φωτιά του 1852 που κατέστρεψε ολοκληρωτικά την πυκνοκατοικημένη πόλη της Vaasa, καθώς όλα τα σπίτια των κατοίκων ήταν ξύλινα και με σκεπές από άχυρο. Η φωτιά προκλήθηκε από το αναμμένο τσιγάρο ενός κατοίκου, όταν τον πήρε ο ύπνος στην αποθήκη του ενώ ήταν μεθυσμένος. Τα πηγάδια ήταν άδεια και οι περισσότεροι κάτοικοι ήταν στις δουλειές τους εκείνη την ώρα...
10 χρόνια μετά, το 1862, χτίζεται η νέα πόλη της Vaasa, 7 χιλιόμετρα βορειοδυτικά της παλιάς, δίπλα στην θάλασσα, στην θέση που βρίσκεται μέχρι σήμερα.
Σήμερα, το κτίριο Mustasaari λειτουργεί και έχει μετατραπεί σε λουθηρανική εκκλησία.

(οι φωτογραφίες δεν έχουν υποστεί καμία επεξεργασία, εκτός από crop για να ευθυγραμμιστούν).




Μάρτιος...



Απρίλιος...



Μάιος...

Και ένα παράπονο, επειδή είδα τις φωτογραφίες μου να φιγουράρουν σε κάποιο άλλο site:
Όλες όσες φωτογραφίες ποστάρω είναι δικές μου και έχουν τραβηχτεί από εμένα την ίδια (εκτός από ελάχιστες φωτογραφίες όπου είμαι εγώ μέσα και δεν είναι τραβηγμένες με self-timer, αλλά παρόλα αυτά, είναι με την μηχανή μου).
Παρακαλώ όσοι θέλουν να βάλουν μια φωτογραφία στο site τους είναι ελεύθεροι να το κάνουν (γιατί δυστυχώς 'ντρεπόμαστε' πολλοί να ζητήσουμε την άδεια του φωτογράφου), αλλά σας παρακαλώ, να έχετε το θάρρος να βάλετε τουλάχιστον ένα Link, πχ, προς το blog μου (nenyaki.blogspot.com) ή τουλάχιστον να μην έχετε το θράσος που είχαν μερικοί να παρουσιάσουν τις φωτογραφίες μου ως δικές τους.
Ευχαριστώ πολύ, καλή ανάγνωση...

7 comment(s):

Καλό μου Neyaki, aντιγράφω απο τη φιλοσοφική μου ανάλυση :Ρ ένα κομματάκι:

«Παρθενογένεσις δεν υπάρχει -αυτό το είπε ο Στέλιος αλλά δεν ξέρω αν είναι δικό του, που σίγουρα δεν είναι αφού δεν υπάρχει παρθενογένεσις και, με την ευκαιρία, απορώ γιατί το κοπυράϊτ κάνει θραύση. Απο ένα καζάνι βουτάμε και τρώμε όλοι αλλά καθένας κρατά το δικό του ψωμί κι έτσι η γεύση του ζουμιού αλλάζει -το ψωμί κάνει τη διαφορά.»

philosophare

και... smutssssssssssssssss

By Blogger Rodia, at Σάβ Νοε 26, 07:09:00 μ.μ. 2005  

Λοιπόν αυτές οι φωτογραφίες θυμίζουν Ελλάδα - το μόνο που τους λείπει είναι καμμιά δεκαριά φορτηγά σκουπίδια ;)

By Blogger alombar42, at Τρί Νοε 29, 12:08:00 π.μ. 2005  

Βρίσκω παρα πολύ ενδιαφέρουσα την αποτύπωση που κάνεις στην αλλαγή των εποχών με τη φωτογραφική σου μηχανή. Υπάρχει μια προσέγγιση σχεδόν μεταφυσική. Πριν ένα μήνα περίπου τέλειωσα μια μικρή σειρά απο τοπία με ένα δεντράκι, σαν αυτά που συναντάμε στο λαρισινό κάμπο και όλοι τα 'είδαν' σα μεταφυσικές ανησυχίες.. παρ' όλο που είναι σχετικά τυποποιημενα..
Το δέντρο συμβολίζει τη μάνα. Το ξέρεις; Αν το παιδάκι μας αρχίσει να ζωγραφίζει δέντρα σημαίνει πως μας έχει ιδιαίτερη αδυναμία!
:-)

By Blogger Rodia, at Τετ Νοε 30, 08:00:00 μ.μ. 2005  

Από τα αγαπημένα μου σημεία εδώ στη Vaasa!

By Blogger Kid On High Street, at Κυρ Δεκ 04, 07:30:00 π.μ. 2005  

Αγαπητή nenyaki θα 'θελα να με βοηθήσεις να επικοινωνήσω με την Vista, με ενδιαφέρουν τα γραπτά της και δεν έχω τρόπο καθότι δεν έχω blog
και η Vista δεν δίνει e mail.

dmarathias@yahoo.gr

Ευχαριστώ πολύ.

By Anonymous Ανώνυμος, at Τρί Δεκ 06, 01:15:00 π.μ. 2005  

Εξαιρετική η ιδέα της εποχιακής αποτύπωσης του ίδιου σημείου!

By Anonymous Ανώνυμος, at Δευ Φεβ 20, 04:36:00 μ.μ. 2006  

pedia min malonete
pados oi photo einai odos poli orees, i kukla exi dikio pos an kapios exi dimosieysei photo tis xoris na ti rotisei, at least na vazi apo pu pire th photo, tora an eixate paei ekdromi kai travagate mazi kai oi 10 apo mia mixani......

By Blogger elenitsa!, at Δευ Μαΐ 15, 07:56:00 μ.μ. 2006  

Post a comment

<< Home