Homo Erasmus

Κυριακή, Οκτωβρίου 30, 2005

Η erasmoιστορία μου: Αριθμοί...

Το erasmus μου με αριθμούς:
Άπειρες ήταν οι φορές που μάλωσα με την συγκάτοικό μου.
Χιλιάδες μου φάνηκαν ότι ήταν οι φορές που είπα την έκφραση: “Do you speak English?”
3500 ήταν οι φωτογραφίες που έβγαλα. Να είναι καλά όποιος εφηύρε τις ψηφιακές!
151 ήταν οι μέρες παραμονής μου εκεί.
75 ήταν περίπου οι ώρες που μίλησα στο κινητό. Δεν είχα σταθερό.
70 ήταν τα ευρώ που έδωσα για να αγοράσω ένα γνήσιο δέρμα ταράνδου. Το καλύτερο σουβενίρ που έχω από την χώρα.
45 ήταν τα λεπτά που διήρκησε το μαθήματος του πως να οδηγούμε έλκηθρο.
-37 βαθμούς ήταν η χαμηλότερη θερμοκρασία που έζησα βράδυ, ενώ είχα περάσει ήδη μισή μέρα (το πρωί) στους –32 στο Κέμι της Λαπωνίας. Τρομερή εμπειρία!!!
Καμιά 20αριά φορές, έφαγα κάτι που δεν ήξερα τι ήταν (στις μισές, το έμαθα αργότερα. Στις άλλες μισές, ακόμα δεν θέλω να μάθω τι ήταν!)
18 ήταν τα δευτερόλεπτα που έμεινα μέσα στο παγωμένο νερό στην τρύπα από πάγο (το έχω και σε video!).
12 φορές έκανα πηγαινέλα την διαδρομή Helsinki-Vaasa.
10 ήταν τα μαθήματα που πέρασα. Αντιστοιχήθηκαν όλα.
8 είμασταν οι έλληνες στην πόλη που έμενα. (Τουλάχιστον τόσους βρήκα!)
7 άτομα μέναμε στο ίδιο διαμέρισμα επί 3 μήνες.
7 ήταν οι φορές που έφαγα στο εστιατόριο RAX στο Helsinki (8 euros ό,τι φας!) pizza με ανανά η Number one σπεσιαλιτέ!
6 ήταν τα husky που έσερναν το έλκηθρο στο σαφάρι που έκανα (οδηγούσα εγώ!)
5 δικά μου άτομα πήραν το αεροπλάνο από Ελλάδα για να έρθουν να με δουν.
5 ήταν τα λεπτά που συνομιλούσα με τον Άγιο Βασίλη
4,5 ήταν οι ώρες που καθόμασταν και βλέπαμε στο Βόρειο Σέλας. Μετά πιάστηκε ο σβέρκος μου…
4 φίλους έχασα από αυτήν την ιστορία. Δεν το μετάνιωσα όμως…
επί 3,5 μήνες φορούσα τα χειμωνιάτικα μποτάκια μου κάθε μέρα όλη μέρα.
2 ήταν οι τούμπες που έφαγα σε ένα διάστημα 20 μέτρων, όταν πήγαινα με το ποδήλατο πάνω στον πάγο. Δεν μπορούσα να περπατήσω για μια βδομάδα.
1 ήταν το άτομο που χαιρέτησα όταν έφυγα από Φινλανδία. Ο Riko από την Σλοβακία.


Αν θυμηθώ και άλλα, θα τα προσθέσω αργότερα...

10 comment(s):

Μπρε nenyaki μου,
τελικά αυτό το erasmus σε σημάδεψε, ε;

By Blogger Ttallou, at Δευ Οκτ 31, 08:36:00 π.μ. 2005  

"10 ήταν τα μαθήματα που πέρασα. Αντιστοιχήθηκαν όλα"

"Anteeksi!Μην τα πετάς αυτά έτσι απότομα!Θα πάθουμε τίποτα!Συγγνώμη δηλαδή;Το πανεπιστήμιο οπου βρισκόσουν προσέφερε δέκα μαθήματα στα αγγλικά;;!Πότε προλάβαινες και τα παρακολουθούσες!Και πότε διάβαζες;!Όλη την ημέρα αυτό έκανες;Εγώ πάλι γιατί αισθάνομαι σαν τρισελεεινό σκουλήκι που πέρασα μόνο δύο μαθήματα (κι'αυτά με το ζόρι) στη Γερμανία; :P
Πάντως συγχαρητήρια...να κάνεις αίτηση για το ρεκόρ γκίνες ως πιο επιτυχημένη φοιτήτρια Εράσμους όλων των εποχών :D.

By Blogger D., at Δευ Οκτ 31, 07:44:00 μ.μ. 2005  

@d.,
ΠΕΣ ΤΑ!
Άντε γιατί κάτι τέτοια ακούω και πονάει η καρδιά μου από τώρα που με το ζόρι αναγνωρίζω ένα επιλογής!!!

By Blogger Ttallou, at Δευ Οκτ 31, 09:14:00 μ.μ. 2005  

Να μην μιλήσω με τις 43 ECTS που μου αναγνωριστήκανε ε ε ε?

Νενυα μου, διαβάζω αυτά που γράφεις και ξαναζώ το erasmus μου.

By Blogger ka8y, at Τρί Νοε 01, 10:24:00 μ.μ. 2005  

ωραια και ασυνηθιστη προσεξιση :-)

By Blogger ViSta, at Παρ Νοε 04, 08:19:00 π.μ. 2005  

aaaaaaaaxxxxxxx..
ti mou 8umises twra..

den eipes poses fores htan pou se gurisan spiti 'h den 3ereis pws kai giati 3upnhses ekei pou 3upnhses..

posa faghta ema8es na maghreueis??

egw sto erasmus eixa liwsei sto krasi pantws.. piname spiti, pairname kai mpoukalia e3w..

By Blogger Stavros Amanatidis, at Δευ Νοε 07, 02:28:00 μ.μ. 2005  

giati exases 4 filous? an einai pragmatikoi filoi den xanontai

By Anonymous Ανώνυμος, at Τρί Νοε 15, 11:15:00 π.μ. 2005  

Εχω φωτογραφία όπου υποκρίνομαι ότι έχω πέσει σε τρύπα σε μια παγωμένη λίμνη κοντά στο Χεμάβαν (Β. Σουηδία). Η πλάκα είναι ότι την άλλη μέρα έπεσα στ' αλήθεια! Φρακάρησε η γαλότσα και δεν έβγαινε το πόδι με τπτ. Δύο με τραβούσαν και πού να ξεκολλήσω. Ολόκληρο το πόδι μιλάμε, ως το μηρό. Τελικά, βγήκε και, αν και έμεινα δυο ώρες στη σάουνα, έμεινε παγωμένο ολόκληρη την υπόλοιπη μέρα. Χάλασα το Σ/Κ της παρέας; Ιδέα σας! Είχαμε θέμα να χαχανίζουμε για μια βδομάδα. Αμέ!:-)

Σ.Σ. Δευτερόλεπτα δεν μέτρησα. Μάλλον ήταν κάποια λεπτά, αν και μου φάνηκαν ώρες.

By Blogger Rodia, at Παρ Νοε 25, 03:01:00 π.μ. 2005  

Κάτι ακόμα για τη συλλογή αριθμών:
47 μηνύματα αντάλλαξα με κάποιον παίζοντάς του την ελληνίδα επιστήμονα την εγκατεστημένη στη Λαπωνία, χήρα λάπωνα παρακαλώ, ονόματι Ρούκο (υπάρχει τέτοιο όνομα λαπωνέζικο άραγε;)
Τελικά, αποκάλυψα το πρόσωπό μου και ο τυπάς με μίσησε θανάσιμα..! Ελλειψη χιούμορ ή φαντασίας..???..
Την άποψή σας παρακαλώ, ε... ;-)

By Blogger Rodia, at Παρ Νοε 25, 03:08:00 π.μ. 2005  

έχασες 4 φίλους και αποχαιρέτησες μόνο ένα άτομο φεύγοντας? ξέρεις αυτό δεν είναι και τόσο φυσιολογικό. 6 μήνες εκεί με τόσους εράσμους φοιτητές αναγκαστικά έρχεσαι κοντά με άλλους ανθρώπους και κάνεις φιλίες. ίσως αντιλαμβάνεσαι την φιλία επιφανειακά...

By Anonymous Ανώνυμος, at Κυρ Δεκ 19, 09:12:00 μ.μ. 2010  

Post a comment

<< Home