Homo Erasmus

Πέμπτη, Απριλίου 06, 2006

Erasmus macht Filmen

L' Auberge Espagnole.
Ένας ήσυχος Γάλλος φοιτητής πείθεται από ένα φίλο του πατέρα του να περάσει ένα χρόνο στη Βαρκελώνη γενόμενος homo Erasmus.
Κάθε αρχή και δύσκολη και ο φίλος μας τα βρίσκει σκούρα με τη συγκατοίκηση στο διαμέρισμα και τις γραφειοκρατικές διαδικασίες στη γραμματεία. Στο τέλος, ασφαλώς, νικά το καλό και του φίλου μας του μένει το Erasmus αξέχαστο.

[δεν το είδα, αλλά θα πάω, άμα θυμηθώ, στην προβολή του στο Πανεπιστήμιο στο τέλος του μήνα]

6 comment(s):

Tην έχω δει την ταινία. Είναι καλή, μάλλον θα σου αρέσει :-)

By Blogger ViSta, at Πέμ Απρ 13, 08:29:00 μ.μ. 2006  

την ταινία την είδα δυο φορες...
την πρώτη πριν φύγω για εράσμους, τότε, κατά vista όντως είπα "καλή ήταν, μου άρεσε"

τη δεύτερη φορά την είδα 3 ολόκληρους μήνεσ μετά την επιστροφή μου απο τη Στουτγκάρδη, τον ερασμοτόπο μου. Την είδα με τισ δύο ελληνίδες που ξανασυνάντησα τότε. Δεν είπα ακριβώς ότι η ταινία ήταν καλή. Δεν ξέρω αν είναι καλή ή όχι, επωδυνη σίγουρα πάντως όταν επιστρέφεισ. Δεν μπορούσαμε να σταματήσουμε να κλαίμε.

Δεσ τη τωρα για ενα και μονο λόγο: για να πειστείσ ότι πρέπει να ρουφήξεις την καθε σου μέρα.... ΚΑΘΕ μερα. μετά ο καθένας έχει άφθονο χρόνο να κλάψει μόνος του.

Ganz liebe Gruesse aus Athen.Es gibt das Fruehlingsfest in Stuttgart bis mid Mai. Du kannst dahin um viel Bier zu trinken ;-)

By Anonymous Ανώνυμος, at Δευ Απρ 17, 01:34:00 π.μ. 2006  

Την είδες μάλλον την ταινία να υποθέσω!Κι εγώ την έιχα δει με την οικογένεια Εράσμους στο Άαχεν. Το κλάμα φεύγοντας δεν το γλυτώνει κανείς πάντως...

By Blogger vatraxos, at Παρ Αυγ 11, 03:18:00 μ.μ. 2006  

Ννναι... Πιο πολύ έκλαψα όταν έφυγε η πρώτη της παρέας μας (το "Ψάρι"), παρά όταν έφυγα εγώ. Σηματοδοτούσε το τέλος του Εράσμους.
Πολύ ωραία ταινία, την οποία μου έκανε δώρο η οικογένεια του Εράσμους στο Άμστερνταμ, όπου είχαμε πάει για να γιορτάσουμε μεγαλοπρεπώς τα γενέθλιά μου :)

By Blogger Ttallou, at Παρ Αυγ 11, 06:47:00 μ.μ. 2006  

θα κλάψεις, θα κλάψεις :)

By Blogger trol, at Τρί Οκτ 03, 08:44:00 μ.μ. 2006  

Και εγώ έχω δει την ταινία και μάλιστα λίγες μέρες πρίν έρθω στην Βαρκελωνη για το μεταπτυχιακό μου..
Βέβαια ακόμα και αν δεν έχει σκοπό κανεις να πάει σε ένα μέρος για σπουδές, αξίζει τον κόπο μια και είναι αρκετά ευχάριστη !

By Anonymous Ανώνυμος, at Τρί Οκτ 03, 08:56:00 μ.μ. 2006  

Post a comment

<< Home