Homo Erasmus

Κυριακή, Μαΐου 29, 2005

Brighton

Οταν η ttallou πρότεινε να ξεκινήσουμε αυτό το blog κάθησα και σκέφτηκα: Τι θυμάμαι πια από αυτό το χειμώνα του ’99; Κι αυτά που θυμάμαι, τι αξία έχουν;

Τελικά θυμάμαι πολλά και οι αναμνήσεις αυτες ειναι πολυτιμες. Για ‘μένα, για τους άλλους δεν έχει σημασία…

Θυμάμαι:

- Το πρώτο σπιτι με τις κρεμασμένες πολυχρωμες κουπες σε γάντζους κάτω από τα ντουλάπια της κουζίνας,
- Radio 4: ‘Archers’ την ώρα που μαγειρευα,
- Τη Whiskie, τη γάτα που μου έκανε παρέα,
- Κρυο. Η θέρμανση έκλεινε στις 10,
- Το πρώτο party σε εστια. Οπου έπινες οτι έφερνες,
- Το πρώτο μου μαθημα Gender Studies. Τα ματια μου άνοιξαν διάπλατα,
- Την εκδρομή στην Οξφόρδη. Να ρίχνει καρέκλες κι εμείς να στεκόμαστε στη βροχή και στις λάσπες και να παρακολουθούμε rugby,
- Το Grapevine, pub του students’ union,
- Μια νίκη της Bayern Munich που ο Γερμανός συγκάτοικος πανηγύρισε,
- Formula 1 στην TV την Κυριακή το πρωί,
- Indian, home made από τον Umang – Ινδό συγκάτοικο,
- Ένα τρελό μεθύσι με ρακή που είχε στείλει η γιαγιά,
- Ηλιοθεραπεία στο Level και παγωτοπόλεμο,
- All you can eat for £5,
- Τα μπλε μου πόδια από την κρύα θάλασσα του Brighton,
- Τους γλάρους να πετάνε πάνω από το Palace Pier,
- Τη γαλλική ακτή που διαγραφώταν στον ορίζοντα τις καλοκαιρινές μέρες,
- Χιόνι στην παραλία,
- Fish and Chips,
- Chips with Mayo: Εισαγωγή στην Ολλανδική κουζίνα,
- Την αγαπημένη μου θέση στη βιβλιοθήκη δίπλα στο παράθυρο και τον τύπο που πάντα καθόταν στην απέναντι θέση,
- Τη συμφοιτήτρια που αποφάσισε να σπουδάσει στα 46 γιατί ‘ποτέ δεν είναι αργά’,
- Τουρνουά μινι-ποδοσφαίρου, το οινόπνευμα και τα hansaplast στην τσάντα μου για τους τραυματίες, και τις Grolsch στην τσάντα της Jorine για τους θεατές ,
- Εκδρομή στο Λονδίνο και shopping για νυφικό στο Camden Town,
- Το ψευτικο tattoo από henna που σόκαρε τους γονείς μου όταν το είδαν,
- Εισαγωγή των βορειοευρωπαίων στην τελετουργία του ελληνικού καφέ ,
- Ξυλούρης και Bowie στο κασσετόφωνο και νεύρα τσατάλια για τον Daniel,
- Σουηδικό πρωινό,
- Ποδηλατάδα από το σπίτι στο Πανεπιστήμιο,
- Big Saisbury’s το πιο μεγάλο super market που είχα δει,
- Την πρώτη μου βραδινή έξοεδο στην πόλη,
- Το θεό που χόρευε στη μπάρα και το γκόμενό του που χόρευε δίπλα του ,
- Την κοπέλα που προσπάθησε να μου ‘πιάσει κουβέντα’ – shocked but flattered,
- Περαντζάδα στο Lewes,
- Frisbee έξω από τη βιβλιοθήκη,
- Τον αποτυχημένο μουσακά που ετοίμασα για την Claire και τη Josee και που δεν έφαγε ούτε η Whiskie,
- Το σταθμό του τρένου,
- Τα ραντεβού στο Ρολόι,
- Τα δισκάδικα στα North Lanes,
- Την πιο φτηνή ζακέτα που αγόρασα στη ζωή μου και που ακόμα φοράω,
- Τα Brick’a’Brack,
- Τον αποχαιρετισμό στο σταθμό του λεωφορείου όταν έφευγα. Πώς έκλεγα στο αεροπλάνο της επιστροφής…

5 comment(s):

Έμπνευση!
Τα φαντάζομαι όλα αυτά σαν εικόνες διαδοχικές να ντύνουν σε βιντεοκλιπ το αγαπημένο σου κομμάτι (που είναι...?)!
Θες να ξανακάνεις το ταξίδι και να τα κινηματογραφήσουμε;Αναλαμβάνω το μοντάζ!

Μια ερώτηση μονάχα!
Κατά πού στη Γηραιά Αλβιόνα πέφτει το ένδοξο Brighton;

By Blogger Ttallou, at Δευ Μαΐ 30, 03:09:00 μ.μ. 2005  

Στην ξακουστή κομιτεια του Sussex. Πάρε το χάρτη της Αγγλίας και τράβα μια κάθετη γραμμή κάτω από το Λονδίνο. Εκεί.

Δεν έχς αγαπημένο τραγούδι. Έχω όμως Erasmus Soundtrack το οποίο και θα παραθέσω κάποια στιγμή...

Έχω γυρίσει άλλες δύο φορές στο Brighton. Δεν είναι το ίδιο...

By Blogger Beta Blank, at Δευ Μαΐ 30, 05:14:00 μ.μ. 2005  

Σκέφτομαι απο Σουηδία να πετάξω στην Vaasa που έκανα Erasmus...

30euros είναι..

Αλλά οι φίλοι μου δεν είναι πια εκεί..ο καθένας στην χώρα του πιά...

Και θα πονέσει πιο πολυ...

By Blogger ka8y, at Τρί Μαΐ 31, 03:46:00 μ.μ. 2005  

Άλλη καλή παρέα, ικανή να σε παρηγορήσει, αποκλείεται;
To nenyaki ας πούμε;

By Blogger Ttallou, at Τρί Μαΐ 31, 06:57:00 μ.μ. 2005  

χεχεχε!!!

Το nenyaki δυστυχώς είναι Ελλάδα, και εγω Σουηδία. Έκανε erasmus στην ίδια πόλη με μένα, 1 χρόνο μετά! Είχε πλάκα όταν της έλεγα το ένα και το άλλο για την πόλη- συμβουλές πριν πάει...

Και μετά να μου στέλνει photoz απο εκεί...

Αλλά και πάλι πιστεύω οτι αυτό που σε δένει περισσότερο με έναν τόπο είναι οι φίλοι... Νομίζω οτι θα είμαι κάπως..ξεκρέμαστη..ξένη...μόνη.. ΚΑι το ίδιο και η Nenya, και ας πάμε παρέα..

Εγώ θα ψάχνω για την Ιωάννα, τον Ερρίκο, την Liza, και η Αρετή τις Ισπανίδες της....

By Blogger ka8y, at Τετ Ιουν 01, 02:50:00 π.μ. 2005  

Post a comment

<< Home