Homo Erasmus

Τρίτη, Μαΐου 24, 2005

Ταξίδι στο ταξίδι...


Στη Νοτιο-Ανατολική Αγγλία ο πιο γρήγορος τρόπος να πας απο τη νότια ακτή στην ανατολική είναι μέσω Λονδίνου. Αυτό το ανακάλυψα μόλις έφτασα στο Ashford. Κερδίζεις χρόνο λοιπόν, που είναι πολύτιμος. Χάνεις όμως άλλα πράγματα.

Το τρένο από Ashford προς Devon είχε πεντάλεπτη καθυστέρηση, πρώτη μου 'μεσογειακή' εμπειρία στη Βρετανική νήσο. Μπήκα βιαστική στο βαγόνι που σταμάτησε μπροστά μου και δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία στο γεγονός ότι το τρένο αποτελούνταν από δύο βαγόνια όλα κι όλα. Βλέποντας ότι είχα στη διάθεσή μου όλες τις ελεύθερες θέσεις, επέλεξα την τρίτη δεξιά προ του τέλους θέση δίπλα στο παράθυρο.

Άνοιξα το βιβλίο μου και προσπάθησα να βυθιστώ στην αγγλική λογοτεχνία. Ούτε θυμάμαι τι βιβλίο διάβαζα τότε. Σε δέκα λεπτά το βιβλίο είχε κλείσει κι εγώ ανακάλυπτα ότι ήμουν μοναδικός επιβάτης.

Ήταν μια παράξενη αίσθηση. Στην αρχή τρομοκρατήθηκα, σκέφτηκα ότι μπορεί στον επόμενο σταθμό να μπει κανένας μεθυσμένος μισογύνης (κάθε μέρος έχει κι από έναν τέτοιο), μετά όμως από την πρώτη στάση κατάλαβα ότι το τρένο θα ήταν ολοδικό μου μέχρι τον τελικό προορισμό.

Παραδόξως ο καιρός ήταν πραγματικά καλοκαιρινός σε όλη τη διαδρομή. Ηλιαχτίδες έπεφταν πάνω στα γδαρμένα δερμάτινα καθίσματα και φώτιζαν πιο έντονα το πολυκαιρισμένο πάτωμα. Ήλιος και ζέστη, δύο πράγματα που μου είχαν λείψει αυτούς τους πρώτους μήνες στην Αγγλία. Τελικά είχα δίκιο που είχα έρθει εδώ κι ας γκρίνιαζα όλη την ώρα κι ας ήξερα ότι η καλή μέρα δε θα κρατήσει.

Όταν έφτασα στο Devon είχε ήδη συνεφιάσει και μετά από λίγη ώρα άρχισε να βρέχει. Και δε με ένοιαζε. Ήμουνα ελεύθερη να κάνω ότι θέλω, να βραχώ, να πάω στην pub, να πάρω το τρένο πίσω. Κι εγώ απλά τελείωσα τη βόλτα μου και κάθησα ν' απολαύσω την ανοιξιάτικη μπόρα που τέτοια δεν είχα ξαναδεί...


Σημείωση: Από το Brighton είχα ξεκινήσει, έτσι για να ακολουθούμε και τους κανόνες της οικοδέσποινας ttallou...

1 comment(s):

Μ'αρέσουν τα "ασαφή" κείμενα,
αφήνουν ελεύθερη τη φαντασία και δείχνουν την αγάπη του συγγραφέα τους για όσα έζησε!

By Anonymous Ανώνυμος, at Τετ Μαΐ 25, 04:17:00 μ.μ. 2005  

Post a comment

<< Home